Jeśli program e-pity nie widzi e-podpisu lub nie może się połączyć z czytnikiem z kartą kryptograficzną z certyfikatem:

  • prosimy wyjąć i ponownie włożyć kartę do czytnika podpisu elektronicznego,
  • odłączyć czytnik od komputera i ponownie go podłączyć,
  • zrestartować komputer, ponownie uruchomić program e-pity i ponowić operację.

Można spróbować też ponownie zainstalować swój e-podpis oraz sterowniki karty e-podpisu, a następnie ponownie uruchomić komputer.

Czasami mimo poprawnej konfiguracji e-podpisu w systemie, zdarza się, że nie można podpisać elektronicznie e-Deklaracji w programie e-pity. W tym przypadku należy podpisać e-Deklarację za pomocą aplikacji zewnętrznej - dostarczonej przez Państwa dostawcę e-podpisu. Sprawdź jak podpisać e-Deklarację:

Wspieramy OPP

Nasi partnerzy

Polityka Plików Cookies i Profilowanie:

W Serwisie Internetowym używamy technologii w celu świadczenia najwyższej jakości usług drogą elektroniczną. Administratorem Twoich danych jest e-file sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu (60-461), ul. Jeziorańska 12. Klikając “Akceptuję” zgadzasz się na profilowanie, tj. przetwarzanie danych osobowych przez e-file, polegające na automatycznej analizie Twoich interakcji w Serwisie. Korzystamy z Plików Cookies - czytaj więcej.

Akceptuję