Po pomyślnej wysyłce deklaracja otrzymuje status 200 i odbierane jest do niej potwierdzenie wysyłki UPO, a numer referencyjny (identyfikator dokumentu) z odebranego UPO wkleja się do głównej deklaracji do pola nr dokumentu.

Jeśli deklaracja nie została wysłana pomyślnie (otrzymała inny status niż 200), wówczas po kliknięciu w ikonę ‘Status e-Deklaracji’ pojawia się okno, w którym wyświetli się informacja o błędzie wysyłki i odpowiedni numer statusu błędu.

Z poziomu tego okna można po błędnej wysyłce kliknąć na dole w Statusy e-Deklaracji, aby sprawdzić na czym polega błąd wysyłki. Przy niektórych błędach wysyłki w tym oknie pojawi się również przycisk ‘Zgłoś błąd’, dzięki któremu można wysłać zgłoszenie błędnego statusu do naszego serwisu. Po otrzymaniu zgłoszenia postaramy się pomóc odszukać błąd w e-deklaracji i będzie można ją poprawić i ponownie wysłać.
Status wysłanej deklaracji możemy w każdej chwili sprawdzić z poziomu formularza. Gdy deklaracja była już wysyłana elektronicznie, wówczas ikona ‘Wyślij e-Deklaracje’ zamienia się w ‘Status e-Deklaracji’.

A także z poziomu menu Moje Formularze w górnym menu -> e-Deklaracje klikając w ikonę  przy danym wysyłanym formularzu.

Polityka Plików Cookies i Profilowanie:

W Serwisie Internetowym używamy technologii w celu świadczenia najwyższej jakości usług drogą elektroniczną. Administratorem Twoich danych jest e-file sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu (60-461), ul. Jeziorańska 12. Klikając “Akceptuję” zgadzasz się na profilowanie, tj. przetwarzanie danych osobowych przez e-file, polegające na automatycznej analizie Twoich interakcji w Serwisie. Korzystamy z Plików Cookies - czytaj więcej.

Akcepuję