(dysk Google Drive) - wersja desktop

Dysk Google Drive działa jako kopia zapasowa danych, nie jako główna baza danych. Przechowywanie danych w Google Drive ma zapobiegać utracie danych z pamięci cache przeglądarki.

Katalog "efile" to główny katalog programu, w którym zapisywane są pliki np. PDF eksportowane do chmury, oraz katalogi aplikacji e-pity.

Pierwsze połączenie z Google Drive.

Aby podłączyć program e-pity do konta Google wchodzimy w Plik -> Ustawienia -> Dane aplikacji  i klikamy w 'Ustawienia dysku Google'.

Konfiguracja konta Google Drive


Użytkownik powinien zobaczyć okienko (pop-up), w którym jest proszony o zalogowanie się do konta Google, oraz o nadanie uprawnień naszej aplikacji do zapisu i odczytu danych z Google Drive.

Logowanie do konta Google

Zablokowane okno logowania do Google w przeglądarce Chrome:

Ręczne uruchomienie wyskakującego okna:

Aby ręcznie uruchomić zablokowane okienko w Chrome, należy kliknąć w link "http://accounts.google.com/o/oauth2/…". Użytkownik ma możliwość wyłączenia blokowania wyskakujących okienek na stałe dla naszej strony.

Dzięki połączeniu z kontem Google możesz eksportować formularze bezpośrednio na Twój dysk Google Drive. Możesz też przechowywać dane aplikacji na Dysku Drive - dzięki czemu będą one zawsze bezpieczne i dostępne z dowolnego urządzenia w sieci.